Review: Essence Blush Stick

Hi dolls!

Toen ik zag dat er een nieuwe Kruidvat in Antwerpen was, moest ik er toch even naar binnen. Alle make-up producten zijn dan nog netjes en alles lijkt als nieuw. Mijn oog viel meteen op het Essence gedeelte. Er zijn veel nieuwe producten verkrijgbaar! Zoals deze blushstick. DSC_0006Er waren 3 kleuren in verkrijgbaar. 010-Pretty In Pink/020-Bronze Babe/&/030-Miss Peachy.

Ik koos de roze versie omdat ik vond dat de peachy kleur wel heel oranje leek, maar hij vervaagt vast als je hem aanbrengt. Als deze blushstick zijn werk doet, ga ik de andere kleurtjes ook nog aanschaffen.DSC_0011De blush zou een frisse kleur op je wangen moet brengen, waar en wanneer je maar wil. De zijdezachte formule is makkelijk aan te brengen op de wangen en kan worden vervaagd met de vingers. De blushstick ruikt ook lekker zoet!DSC_0014Dit is ongeveer de hoeveelheid die je krijgt. Ik denkt dat dit wel voldoende is. DSC_0007Ik ben zeker wel fan van deze blush! Het geeft een zeer subtiele roze schijn. Misschien niet zo heel goed te zien op foto, maar in real life, geeft het een zeer gezonde en stralende kleur op je wangen . Ik ga zeker de andere 2 ook aanschaffen nu.

De blushstick is te koop in Kruidvat voor €2,59.

Liefs,

Lore

7 gedachtes over “Review: Essence Blush Stick

  1. Pingback: Favorieten Augustus | goldencarpet

Geef een reactie

